L-TYROZYNA

Wiecie w jaki sposób działa L-tyrozyna? 
redukuje zmęczenie
uczestniczy w procesach metabolicznych
hamuje apetyt, co jest szczególnie pożądanym efektem u osób na diecie redukcyjnej 
Co więcej, aminokwas ten stanowi naturalny czynnik pobudzający organizm do zwiększonej produkcji hormonu wzrostu, bez którego Twoje mięśnie nigdy nie osiągną pożądanych obwodów! 

Czytaj dalej L-TYROZYNA

ODSŁOŃ WRESZCIE PŁASKI BRZUCH! Trening Interwałowy

Trening interwałowy ma wiele zalet, a jedną z nich jest krótki czas ćwiczeń. Niekiedy już 8-12 minut wystarczy, aby odpalić w Twoim organizmie proces spalania tkanki tłuszczowej, który utrzymuje się nawet do doby po odbytym treningu! Ten morderczy plan wyciśnie z Ciebie siódme poty, ale też zapewni świetne efekty! Tak więc, jeżeli nudzą Cię zwykłe aeroby, spróbuj naszego planu. Czytaj dalej ODSŁOŃ WRESZCIE PŁASKI BRZUCH! Trening Interwałowy

ROLLER – czyli nie taki wałek straszny, na jaki wygląda

Nie taki wałek straszny, na jaki wygląda 
Co daje nam rolowanie?
 Stymuluje krążenie krwi, polepszając wygląd skóry i zmniejszając cellulit
Wspomaga regenerację mięśni i wzrost krążenia krwi
Zapobiega bólom mięśniowym, pomagając uniknąć typowych kontuzji i uszkodzeń mięśni w skutek przetrenowania
Wspomaga wzrost gibkości, mobilności i wydajności układu mięśniowego
Polepsza posturę poprzez pracę nad balansem i wzmacnia przy okazji mięśnie głębokie

PARTNER TRENINGOWY – czy warto? jaki powinien być?

 W każdym sporcie partner treningowy stanowi znakomity doping oraz mobilizację

 mniejsza szansa, że wymigasz się od treningu -Twój partner czeka!
 nie ma obijania się – Twój partner patrzy! I liczy  Lepsza mobilizacja = lepsze wyniki
 możecie się dużo nauczyć od siebie nawzajem  jeśli jesteście na podobnym poziomie wtajemniczenia

Czytaj dalej PARTNER TRENINGOWY – czy warto? jaki powinien być?

JAK PODKRĘCIĆ METABOLIZM

Podpowiadamy: JAK PODKRĘCIĆ METABOLIZM 
BUDUJ MIĘŚNIE – każdy kilogram mięśni zużywa 12 kcal dziennie , a kilogram tłuszczu tylko 4 kcal 
WYSIL SIĘ – im intensywniejszy trening, tym na dłużej tempo przemiany materii zostaje podniesione. Spróbuj też wprowadzić do swojego planu ćwiczenia o zmiennej intensywności np. interwały.  Czytaj dalej JAK PODKRĘCIĆ METABOLIZM