ODSŁOŃ WRESZCIE PŁASKI BRZUCH! Trening Interwałowy

Trening interwałowy ma wiele zalet, a jedną z nich jest krótki czas ćwiczeń. Niekiedy już 8-12 minut wystarczy, aby odpalić w Twoim organizmie proces spalania tkanki tłuszczowej, który utrzymuje się nawet do doby po odbytym treningu! Ten morderczy plan wyciśnie z Ciebie siódme poty, ale też zapewni świetne efekty! Tak więc, jeżeli nudzą Cię zwykłe aeroby, spróbuj naszego planu.
Nasza propozycja: zacznij od 10-minutowej rozgrzewki, ale nie dawaj z siebie wszystkiego – masz przygotować ciało do wysiłku, porządnie zmęczysz się za chwilę 

Wybór przyrządów masz spory: bieżnię, rowerek, ergometr wioślarski, orbitrek…
MAX oznacza maksymalne przyspieszenie! Zapomnij o półśrodkach – zmuś się do wysiłku na 100%
LUZ – zwolnij do tempa konwersacyjnego (w początkowym okresie możesz nawet odpoczywać)
powtarzaj takie interwały łącznie 10 razy wg proponowanej przez nas rozpiski; 1-2 razy w tygodniu; najlepiej jako osobna jednostka treningowa

Minusem tego rodzaju treningu jest to, że do jego wykonania niezbędna jest w miarę przyzwoita wydolność organizmu, więc osoby mające problemy z kondycją, czy też borykające się nadciśnieniem tętniczym, nie powinny wykonywać tego rodzaju treningu. Wszystko w trosce o swoje zdrowie.

fot. pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *