WZMOCNIJ SWOJĄ SŁABĄ SILNĄ WOLĘ

Jeżeli szukanie wymówek zajmuje Ci więcej czasu, niż treningi, może przekona Cię fakt, że ĆWICZENIA DAJĄ 100% LEPSZE REZULTATY, NIŻ SAMO MYŚLENIE O NICH

Mamy kontrargumenty dla Twoich najpopularniejszych wymówek!
wymówka nr ️ „chyba się przeziębiłem” 
jeśli nie masz podwyższonej temperatury, czy męczącego kaszlu, tylko czujesz się niewyraźnie, odrobina ruchu nie pogorszy Twojego stanu. Gdy nie do końca czujesz się na siłach – zmniejsz obciążenie i bierz się do roboty  Regularna aktywność podnosi odporność, więc pozbędziesz się tej wymówki na dobre!

wymówka nr ️ „mam kaca”
 to nawet nie wymówka, a doskonały powód, żeby jednak zrobić trenig Jednak (jak wyżej) nie przesadzaj z ciężarami. Lekka sesja będzie wystarczająca, żeby przyspieszyć metabolizm i oczyścić organizm. Ps. nie zapomnij o odpowiednim nawadnianiu

wymówka nr  „mam tyyyyle dodatkowych zajęć po pracy” i „nie mam czasu”
tak, wiem… ja też  ale może wygospodarujesz troche dodatkowego czasu?
Ustaw budzik 30 minut wcześniej niż zwykle i po szybkiej rozgrzewce wykonaj chociaż 15 minutowy trening lub tabatę. Potem szybki prysznic i heja do pracy. Gwarantuję, że zaczniesz dzień z jeszcze większym powerem i pobudzisz metabolizm na cały dzień!
Albo… Wyeliminuj pożeracze czasu! Zamiast siedzieć na „fejsie” – zrób trening  Oglądasz ulubiony serial? – zrób trening.

wymówka nr️  „na zewnątrz jest zimno, pada, wieje i chyba zbliża się koniec świata 
i co z tego? Jest mnóstwo ćwiczeń z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Brak pomysłu? Odpal youtube i co dzieła 
Albo napisz do nas prywatną wiadomość – prześlemy Ci przykładowy plan treningowy, który spokojnie zrobisz w domu ;*

wymówka nr️ ️ „non stop jestem w podróży służbowej”
skakankę, czy gumy do ćwiczeń (dostępne oczywiście u nas ) zmieścisz w torebce, neseserze, czy z czym tam podróżujesz, więc zamiast marudzić, zrób pełen trening w hotelowym pokoju. Twoje ciało będzie Ci wdzięczne za mały rozruch po dłuższej podróży w jednej pozycji.

wymówka nr  „nie mam siły”
jeżeli odżywiasz się regularnie, to Twoje mięśnie na pewno mają dość energii na krótki trening. Jeżeli to tylko zmęczenie psychiczne – gwarantuje, że szybko o nim zapomnisz i naładujesz na nowo baterie!
Spróbuj zrobić chociaż rozgrzewkę – zazwyczaj to wystarczy, żeby rozbudzić w sobie ochotę na trening. Jeżeli nadal nic z tego – to nic  odpocznij i spróbuj jutro.

wymówka nr️  „nudze się na siłowni”
Ćwiczenia na siłowni mogą być baaardzo różnorodne – wykorzystaj trx, kettle, gumy treningowe, skrzynie. Nikt nie każe Ci machać hantelkami jak opętany. A jeżeli siłownia w ogóle Ci nie odpowiada – jest mnóstwo aktywności, z których możesz czerpać przyjemność 

wymówka nr „Mam miesiączkę, nie mogę ćwiczyć, bo umrę”
nie umrzesz😚 jeżeli nie dokucza Ci ogromny ból brzucha lub innych części ciała (który nie przechodzi mimo leków przeciwbólowych) nie masz wymówki. Co więcej, ruch w trakcie okresu pomoże Ci zmniejszyć bóle brzucha. Przeciwwskazania to: bardzo ostry ból podbrzusza, omdlenia – w takich momentach rzeczywiście powinnaś odpuścić aktywność fizyczną.

fot. pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *