JAK PODKRĘCIĆ METABOLIZM

Podpowiadamy: JAK PODKRĘCIĆ METABOLIZM 
BUDUJ MIĘŚNIE – każdy kilogram mięśni zużywa 12 kcal dziennie , a kilogram tłuszczu tylko 4 kcal 
WYSIL SIĘ – im intensywniejszy trening, tym na dłużej tempo przemiany materii zostaje podniesione. Spróbuj też wprowadzić do swojego planu ćwiczenia o zmiennej intensywności np. interwały. 
PIJ WODĘ – nawet umiarkowane odwodnienie spowalnia metabolizm
JEDZ – jedząc mniejsze porcje, ale co 3-4 godziny w ciągu dnia, utrzymujesz metabolizm na podwyższonym poziomie
PRZYPRAWIAJ – ostre przyprawy podnoszą tempo przemiany materii
JEDZ BIAŁKO – czy wiesz, że organizm zużywa więcej energii na strawienie białka niż tłuszczu czy węglowodanów?
PIJ KAWĘ – pamietaj jedynie, że jeśli dodasz do niej cukier i śmietankę, to zdolność kofeiny do podnoszenia tempa metabolizmu z pewnością nie pokryje wartości kalorycznej tych dodatków
WYŚPIJ SIĘ 😴 – niedobór snu obniża przemianę materii, ale też może spowodować, że pochłaniamy więcej jedzenia, bo mamy większy apetyt.
ZRELAKSUJ SIĘ – tak, ponieważ kortyzol spowalnia metabolizm oraz powoduje odkładanie tłuszczyku na brzuchu. Zwiększa się również zapotrzebowanie organizmu na glukozę, co prowadzi do zwiększenia się jej poziomu we krwi i zaburza zdrową wagę. Tego chcesz?!
3 PIERWIASTKI –  ️MAGNEZ ma wpływ na intensywność spalania tłuszczów i węglowodanów; ️ CYNK bierze udział w produkcji tyroksyny (hormon tarczycy), która ma decydujący wpływ na tempo przemiany materii; CHROM, którego niedobór zwiększa apetyt na słodkie

 

fiot. pixabay.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *