MONOHYDRAT KREATYNY


Dzisiaj na tapecie: MONOHYDRAT KREATYNY

stanowi pierwotnie najprostszą formę kreatyny o umiarkowanym stopniu przyswajalności, chyba że jest z dodatkiem tauryny* (a czemu? czytaj dalej)

Co zyskasz stosując go
wzrost siły 
lepszą wytrzymałość treningową
intensyfikację przyrostów suchej masy mięśniowej
lepszą regenerację
skuteczną ochronę przeciw rozpadowi tkanki mięśniowej
poprawisz nawodnienie tkanki mięśniowej

👉Więc jeśli szukasz skutecznego sposobu na poprawę efektywności przyrostów suchej masy mięśniowej oraz zależy Ci na zwiększeniu siły i wytrzymałości podczas każdego treningu – kreatyna to Twój „MUST HAVE”!!!

Dawkowanie 
Producent zaleca spożyć raz dziennie 1 porcję produktu (5 g) zarówno dla 50kg, jak i 120 kg człowieka…
Więc jak to jest? W internecie same sprzeczności….
Proponujemy sprawdzić dawkowanie 1g na 10kg masy ciała.

*Ciekawostka
Tauryna jest transmiterem kreatyny, który umożliwia jej dotarcie do tkanki mięśniowej – dzięki połączeniu tauryny z cząsteczką kreatyny możliwe jest zwiększenie jej stężenia w mięśniach o dodatkowe 50% w porównaniu z efektami przyjmowania samego monohydratu.

fot. Real Pharm Nutrition

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *